FANDOM

Regnum Online Alsius Landscape.jpg

Montsognir City, stolica Alsius.

Chłodne i oblodzone królestwo Alsius jest uważane przez wielu za najpiękniejsze ze wszystkich królestw, Leży w północnej części świata. Jest zamieszkiwane przez Dwarves (karasnoludy), Nordos (ludzie) i Utghars (Kozo-człeki). Karły przyszły na tą ziemię dawno temu, uciekając od gigantycznego węża, który opanował ich rodzinną ziemię. Tu, napotkali Nordos, którzy umkneli z elfich wojen. Wkrótce potem zdali sobie sprawę, że mają podobne cele i utworzyli silne przymierze. Po tym, napotkali Utghars, którzy dołączyli do przymierza i razem, założyli Imperium Alsius. Zbudowali Montsognir City jako główny kapitał wewnętrznego królestwa.

Powody wojnyEdytuj

Alsius, z swym surowym klimatem, jeżeli chce całej ziemi to musi wyprodukować dość żywności dla swoich mieszkańców. Kiedy Elfia wojna pośrodku Ignis i Syrtis zaczeła, nie przejmowali się zbytnio tą wojną, przynajmniej nie do czasu kiedy wsie i rynki zostały atakowane przez pozostałe królewstwa. Ta sprawa znacznie martwiła cesarza, La Moglia, który zabrał jego królewskiego strażnika i zaryzykowali wejścia do strefy działań wojennych, w rozkazie znalezienia Elfiego przedstawiciela, z którym mógłby porozmawiać. Niestety przytrzasnęli w krzyżowym ogniu, i cesarz został zabity. Ludzie Alsius teraz godzą się z wściekłością i oburzeniem. Dołączyli do wojny w obronie przed pustoszeniem ich ziem. Zdaniem elfów nie można im powierzyć rzadów, więc powinni zostać pokonani a ich ziemie przyłączone do imperium.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki